Marketing

, , (Pocket)

Marketing
Tipsa en vän
550 kr Tillfälligt slut

Säljs av Adlibris

Aktivera bevakning genom att fylla i din e-postadress nedan och klicka på 'Bevaka'. Vi meddelar dig när produkten går att beställa.

What is it that really excites and interests your students? Reading first hand what skills top marketers really look for in graduates? Debating the benefits of using shock and fear appeals in advertising? Discovering how to use social networking sites to successfully market a product? Then take this opportunity to present students with marketing examples and issues from real life situations guaranteed to excite and stimulate. Packed full of case studies from international organizations such as Innocent, Orange, HMV, and Oxfam, students can hear first hand what top marketers actually do and how they tackle the decisions they have to make. Employing a lively writing style, the authors encourage students to explore beyond the classical marketing perspectives and provoke them into thinking critically about how they would approach marketing issues. Links to seminal papers throughout each chapter also present the opportunity to take this learning further, if desired.Students will learn the theory that supports those skills vital to successfully engaging with marketing across all areas of society, from dealing with sceptical consumers, selling products to the government, and deciding which pricing approach to adopt, through to the ethical implications of marketing to children, and being aware of how to use social networking sites to their advantage. Just as important as the textbook itself, are the additional electronic resources. Lecturers - Present your students with video interviews from top marketing practitioners from companies such as Innocent, Orange, HMV, Oxfam, and the Co-operative Bank, all linked to cases in the textbook. - Give your students the opportunity to hear from experts at other universities such as Professor Jagdish Sheth from Emory, Dr Stuart Roper from Manchester, and Professor Caroline Tynan from Nottingham University. - Take advantage of a suite of additional case studies written by leading academics such as Professor Stephen Brown from Ulster, and Dr Steve Oakes from Liverpool, as well as the test bank, tutorial activities and PowerPoint slides to help you save time planning and focus on teaching.Students - Learn on the go by downloading author podcasts and glossary terms to your iPod. - Try a different learning style and click on the internet activities to discover what you can uncover on the web - Check you are up to speed before your exams with multiple-choice questions which provide you with instant feedback
Förlag: Oxford University Press Kategori: Språk (inkl. lexikon, parlörer, ordböcker), Affärer & Marknadsföring
Beräknad leveranstid: 3-8 arbetsdagar Bandtyp: Pocket
ISBN: 9780199579617 Antal sidor: 776
Språk: Engelska
Titel: Marketing Författare: Paul Baines, Chris Fill, Kelly Page
Releasedatum: 2011-02-01 Upplaga:
Serie:
Nedan information kommer från CNET, CDON.COM kan inte garantera att denna information är korrekt.
Antal recensioner: 0 Genomsnittsbetyg: 0
0%
0%
0%
0%
0%

Operatör
Vilken operatör du vill beställa, tex Tele2.

Typ av abonnemnag
Nytt abonnemang - Om du vill ha ett nytt telefonnummer.
Portering - Byta operatör och behålla ditt nuvarande telefonnummer. Ditt nuvarande abonnemang får inte ha bindningstid kvar.
Förlängning - Bind om ditt abonnemang inom samma operatör och behålla ditt telefonnummer. Det får vara maximalt tre månader kvar av din bindningstid.
Konvertering - Gör om ditt kontantkort till ett abonnemang inom samma operatör.

Abonnemangsform
Den abonnemangsform du vill ha. Se här intill för aktuell prisinformation.

Bindningstid
Hur länge du vill binda ditt abonnemang. Tänk på att du inte kommer kunna säga upp avtalet förrän bindningstiden löpt ut.

Förhöjd månadskostnad
Hur mycket du vill ha i månadskostnad utöver ordinarie abonnemangsavgift. Tex om ditt abonnemang kostar 49kr/månad och du förhöjer med 100kr/mån kommer din totala månadsavgift att bli 149kr/mån.

 

Försäkringsvillkor

  • Reparation eller ersättningsprodukt med motsvarande prestanda.
  • Ersättning för skador som uppstått genom en plötslig och oförutsedd yttre händelse t ex tappskada, krosskada, fukt/vatten, blixtnedslag/åska/överspänning.
  • Ersättning för funktionsfel som inte ersätts av garanti eller reklamationsrätt.
  • För mobiltelefon är självrisken 195 kr vid skada. För övriga produkter gäller försäkringen utan självrisk.

Läs fullständiga försäkringsvillkor

Tipsa en vän

Delbetalning

Denna produkt kan delbetalas med följande alternativ:

  • 244/mån - 3 mån, 0% ränta (95 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 153/mån - 6 mån, 0% ränta (195 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 99/mån - 12 mån, 0% ränta (295 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 46/mån - 12 mån, 0% ränta (0 kr uppläggningsavgift, 0 kr aviavgift)
  • 60/mån - 36 mån, 9.95% ränta (395 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)

Kostnadsberäkningen inkluderar ej uppläggnings- och aviavgift.

Välj Delbetalning som alternativ i kassan.

Mer information »