H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter

, , m.fl. (Häftad)

H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter
Tipsa en vän
523 kr
Spara i ny önskelista
Du måste välja en storlek innan du kan lägga varan i varukorgen.

Beräknad leveranstid:  2-5 arbetsdagar

Frakt: fr. 0 kr

Säljs av Adlibris 4,4 / 5 med 12955 betyg.

Totalbetyg 4,4 / 5
Leveranstid 4,3 / 5
Emballeringskvalitet 4,6 / 5
Mer från Adlibris Adlibris är en samarbetspartner på CDON Marketplace. Betyg lämnas av kunder som har handlat hos Adlibris, och bedöms på leveranshastighet samt hur väl varan var paketerad.
Bli medlem i CDON+ och köp denna produkt fraktfritt
Servicekunskap är en efterfrågad kompetens! Och den här boken innehåller vad eleverna behöver kunna för att ge god service! Materialet täcker grunderna för yrkesutövning inom handels- och servicenäringen. Det är ett pedagogiskt och lättillgängligt material. Varje kapitel börjar med ett inspirerande möte med en ung person som arbetar inom handel och administration.

Läs mer
Faktatexterna behandlar bland annat:
- Servicebegreppet
- Det personliga mötet
- Kundvård
- Prissättning och kalkylering
- Datorstöd i service och säljarbetet
- Metoder för utvärdering av service
- Konsumentlagar och god säljetik
- Arbetsmiljö och säkerhet
- Betalningar
Boken innehåller rollspelsövningar där eleverna kan träna olika servicesituationer som till exempel möten, säljsamtal och reklamationshantering. I varje kapitel ingår även uppgifter med varierande svårighetsgrad och en integrerad projektuppgift som löper som en röd tråd genom hela boken. Servicekunskap lämpar sig väl för ett problem och projektorienterat arbetssätt och kan användas både i traditionell utbildning och i lärlingsutbildning. Till materialet finns en lärarhandledning som innehåller pedagogiska tips, lösningar, PowerPoint-presentationer, provuppgifter och facit.

Om författarna
Författare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Marianne Feldt och Anders Pihlsgård. Gunilla är handelslärare med lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Nu arbetar hon med metodutveckling av validering och arbetsplatslärande. Marianne är före detta lärare på handelsprogrammet, inköpschef och projektledare. Nu utvecklar hon stöd för arbetsplatslärande vid yrkesintroduktionsanställningar. Anders är erfaren lärare, konsult och affärsområdesutvecklare. Jan-Olof har lång erfarenhet som utbildare, konsult och läromedelsförfattare.

Nedan information kommer från CNET, CDON.COM kan inte garantera att denna information är korrekt.
Förlag: Liber Kategori: Facklitteratur barn och ungdom
Beräknad leveranstid: 2-5 arbetsdagar Bandtyp: Häftad
ISBN: 9789147123759 Antal sidor: 300
Språk: Svenska
Titel: H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter Författare: Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Marianne Feldt, Anders Pihlsgård
Releasedatum: 2017-07-07 Upplaga:
Serie:
Nedan information kommer från CNET, CDON.COM kan inte garantera att denna information är korrekt.
Antal recensioner: 0 Genomsnittsbetyg: 0
0%
0%
0%
0%
0%

Operatör
Vilken operatör du vill beställa, tex Tele2.

Typ av abonnemnag
Nytt abonnemang - Om du vill ha ett nytt telefonnummer.
Portering - Byta operatör och behålla ditt nuvarande telefonnummer. Ditt nuvarande abonnemang får inte ha bindningstid kvar.
Förlängning - Bind om ditt abonnemang inom samma operatör och behålla ditt telefonnummer. Det får vara maximalt tre månader kvar av din bindningstid.
Konvertering - Gör om ditt kontantkort till ett abonnemang inom samma operatör.

Abonnemangsform
Den abonnemangsform du vill ha. Se här intill för aktuell prisinformation.

Bindningstid
Hur länge du vill binda ditt abonnemang. Tänk på att du inte kommer kunna säga upp avtalet förrän bindningstiden löpt ut.

Förhöjd månadskostnad
Hur mycket du vill ha i månadskostnad utöver ordinarie abonnemangsavgift. Tex om ditt abonnemang kostar 49kr/månad och du förhöjer med 100kr/mån kommer din totala månadsavgift att bli 149kr/mån.

 

Försäkringsvillkor

  • Reparation eller ersättningsprodukt med motsvarande prestanda.
  • Ersättning för skador som uppstått genom en plötslig och oförutsedd yttre händelse t ex tappskada, krosskada, fukt/vatten, blixtnedslag/åska/överspänning.
  • Ersättning för funktionsfel som inte ersätts av garanti eller reklamationsrätt.
  • För mobiltelefon är självrisken 195 kr vid skada. För övriga produkter gäller försäkringen utan självrisk.

Läs fullständiga försäkringsvillkor

Tipsa en vän

Delbetalning

Denna produkt kan delbetalas med följande alternativ:

  • 235/mån - 3 mån, 0% ränta (95 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 149/mån - 6 mån, 0% ränta (195 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 97/mån - 12 mån, 0% ränta (295 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 59/mån - 36 mån, 9.95% ränta (395 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)

Kostnadsberäkningen inkluderar ej uppläggnings- och aviavgift.

Välj Delbetalning som alternativ i kassan.

Mer information »