The Business Marketing Course: Managing in Complex Networks

, , (Häftad)

The Business Marketing Course: Managing in Complex Networks
Tipsa en vän
525 kr
Du måste välja en storlek innan du kan lägga varan i varukorgen.

Beräknad leveranstid:  3-8 arbetsdagar

Säljs av Adlibris

Denna produkt säljs av Adlibris.
Mer från Adlibris.

Adlibris är en samarbetspartner på CDON Marketplace.

Frakt: fr. 0 kr

Bli medlem i CDON+ och köp denna produkt fraktfritt
The Business Marketing Course is an important and insightful book that brings together the main theories and contributions of the Industrial Marketing and Purchasing Group in a student-friendly form. The book provides complete coverage of the role of business relationships and networks in domestic and international business - a topic that is now gaining widespread attention among researchers and practitioners and is a vital part of student learning.
--Professor Ian F. Wilkinson, School of Marketing, University of New South Wales, Australia

The second edition of this fine book offers another step forward in terms of structure, coverage and significance. The thoughtful use of figures, tables, boxes and assignments provides further clarity for students.
--Professor Luis Araujo, Department of Marketing, Lancaster University, UK

The new edition of this widely used business marketing text has been completely revised and rewritten. The Business Marketing Course provides a comprehensive insight into business marketing in a compact and accessible format that provides the ideal foundation for courses on business or industrial marketing.

The new edition concentrates on the reality facing business marketers operating in complex and dynamic business networks. The book provides a structured approach to both technology and the development of the marketer's offerings as well as an expanded guide on how to analyse business networks and customers and how to develop marketing strategy.

The book is essential reading for students who are studying business markets. It is also an excellent guide for all managers who would like a clearer understanding of the complexity of networks in which they operate.

  • The book is still firmly based on the ideas of the IMP (Industrial Marketing and Purchasing) Group.
  • It includes a new chapter on how marketers can work effectively with colleagues in other functional areas.
  • The new edition is presented in a highly readable style with extensive use of examples and illustrations.

Each chapter in the book concludes with a study assignment based on the authors' own experience of teaching business marketing.

Förlag: John Wiley Sons Kategori: Ekonomi, Affärer & Marknadsföring
Beräknad leveranstid: 3-8 arbetsdagar Bandtyp: Häftad
ISBN: 9780470034507 Antal sidor: 271
Språk: Engelska
Titel: The Business Marketing Course: Managing in Complex Networks Författare: David Ford, Lars-Erik Gadde, Hakan Hakansson
Releasedatum: 2006-10-01 Upplaga:
Serie:
Nedan information kommer från CNET, CDON.COM kan inte garantera att denna information är korrekt.
Antal recensioner: 0 Genomsnittsbetyg: 0
0%
0%
0%
0%
0%

Operatör
Vilken operatör du vill beställa, tex Tele2.

Typ av abonnemnag
Nytt abonnemang - Om du vill ha ett nytt telefonnummer.
Portering - Byta operatör och behålla ditt nuvarande telefonnummer. Ditt nuvarande abonnemang får inte ha bindningstid kvar.
Förlängning - Bind om ditt abonnemang inom samma operatör och behålla ditt telefonnummer. Det får vara maximalt tre månader kvar av din bindningstid.
Konvertering - Gör om ditt kontantkort till ett abonnemang inom samma operatör.

Abonnemangsform
Den abonnemangsform du vill ha. Se här intill för aktuell prisinformation.

Bindningstid
Hur länge du vill binda ditt abonnemang. Tänk på att du inte kommer kunna säga upp avtalet förrän bindningstiden löpt ut.

Förhöjd månadskostnad
Hur mycket du vill ha i månadskostnad utöver ordinarie abonnemangsavgift. Tex om ditt abonnemang kostar 49kr/månad och du förhöjer med 100kr/mån kommer din totala månadsavgift att bli 149kr/mån.

 

Försäkringsvillkor

  • Reparation eller ersättningsprodukt med motsvarande prestanda.
  • Ersättning för skador som uppstått genom en plötslig och oförutsedd yttre händelse t ex tappskada, krosskada, fukt/vatten, blixtnedslag/åska/överspänning.
  • Ersättning för funktionsfel som inte ersätts av garanti eller reklamationsrätt.
  • För mobiltelefon är självrisken 195 kr vid skada. För övriga produkter gäller försäkringen utan självrisk.

Läs fullständiga försäkringsvillkor

Tipsa en vän

Delbetalning

Denna produkt kan delbetalas med följande alternativ:

  • 236/mån - 3 mån, 0% ränta (95 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 149/mån - 6 mån, 0% ränta (195 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 97/mån - 12 mån, 0% ränta (295 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 59/mån - 36 mån, 9.95% ränta (395 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)

Kostnadsberäkningen inkluderar ej uppläggnings- och aviavgift.

Välj Delbetalning som alternativ i kassan.

Mer information »