Svindlande höjder / Lättläst

(Nedladdningsbar ljudbok)

Svindlande höjder / Lättläst
Tipsa en vän
119 kr
Spara i ny önskelista
Du måste välja en storlek innan du kan lägga varan i varukorgen.
Det är sen kväll och stormen viner över heden. Mr Lockwood tvingas övernatta på godset »Svindlande höjder«. Under natten drömmer han hemska drömmar om hur en kvinna, ett spöke, ber att få bli insläppt i huset genom fönstret. Mr Lockwood kan inte glömma drömmen och han ber sin hushållerska Nelly Dean att berätta om godset och dess ägare Mr Heathcliff. Det han får höra är en storslagen berättelse om heden, om svek, hämnd och kärlek som aldrig dör. Emily Brontë levde så gott som avskild från världen och dog ung. Trots det, eller kanske tack vare det, tillhör hennes enda roman en av världslitteraturens odödliga romantiska berättelser.
Förlag: LL-förlaget Kategori: Lättläst
ISBN: 9789170534065 Mediatyp: ABMP3
Titel: Svindlande höjder / Lättläst Författare: Emily Brontë
Översättare: Uppläsare: Cecilia Walton Agrell
Språk: Svenska
Releasedatum: 2012-05-15 Serie: -
Nedan information kommer från CNET, CDON.COM kan inte garantera att denna information är korrekt.
Antal recensioner: 0 Genomsnittsbetyg: 0
0%
0%
0%
0%
0%

Operatör
Vilken operatör du vill beställa, tex Tele2.

Typ av abonnemnag
Nytt abonnemang - Om du vill ha ett nytt telefonnummer.
Portering - Byta operatör och behålla ditt nuvarande telefonnummer. Ditt nuvarande abonnemang får inte ha bindningstid kvar.
Förlängning - Bind om ditt abonnemang inom samma operatör och behålla ditt telefonnummer. Det får vara maximalt tre månader kvar av din bindningstid.
Konvertering - Gör om ditt kontantkort till ett abonnemang inom samma operatör.

Abonnemangsform
Den abonnemangsform du vill ha. Se här intill för aktuell prisinformation.

Bindningstid
Hur länge du vill binda ditt abonnemang. Tänk på att du inte kommer kunna säga upp avtalet förrän bindningstiden löpt ut.

Förhöjd månadskostnad
Hur mycket du vill ha i månadskostnad utöver ordinarie abonnemangsavgift. Tex om ditt abonnemang kostar 49kr/månad och du förhöjer med 100kr/mån kommer din totala månadsavgift att bli 149kr/mån.

 

Försäkringsvillkor

  • Reparation eller ersättningsprodukt med motsvarande prestanda.
  • Ersättning för skador som uppstått genom en plötslig och oförutsedd yttre händelse t ex tappskada, krosskada, fukt/vatten, blixtnedslag/åska/överspänning.
  • Ersättning för funktionsfel som inte ersätts av garanti eller reklamationsrätt.
  • För mobiltelefon är självrisken 195 kr vid skada. För övriga produkter gäller försäkringen utan självrisk.

Läs fullständiga försäkringsvillkor

Tipsa en vän

Delbetalning

Denna produkt kan delbetalas med följande alternativ:

  • 100/mån - 3 mån, 0% ränta (95 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 81/mån - 6 mån, 0% ränta (195 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 64/mån - 12 mån, 0% ränta (295 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 44/mån - 36 mån, 9.95% ränta (395 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)

Kostnadsberäkningen inkluderar ej uppläggnings- och aviavgift.

Välj Delbetalning som alternativ i kassan.

Mer information »