Executive Summary : Sociala medier för styrelser

, (Övrig)

Executive Summary : Sociala medier för styrelser
Tipsa en vän
375 kr
Spara i ny önskelista
Du måste välja en storlek innan du kan lägga varan i varukorgen.

Beräknad leveranstid:  2-7 arbetsdagar

Frakt: fr. 0 kr

Säljs av Adlibris 4,1 / 5 med 22598 betyg.

Totalbetyg 4,1 / 5
Leveranstid 3,9 / 5
Emballeringskvalitet 4,3 / 5
Mer från Adlibris Adlibris är en samarbetspartner på CDON Marketplace. Betyg lämnas av kunder som har handlat hos Adlibris, och bedöms på leveranshastighet samt hur väl varan var paketerad.
Bli medlem i CDON+ och köp denna produkt fraktfritt
De flesta företag och organisationer har förstått och anammat digitala kanaler i sin kommunikation. Men den digitala kompetensen har inte ännu letat sig in i styrelserummet. Det är hög tid för det.
Utvecklingen i sociala medier har både skapat och driver digitala och analoga beteenden. Dessa beteenden finns i alla målgrupper och påverkar inte enbart företags eller organisationers sätt att kommunicera utan även affären.
Även om styrelsens uppgift inte är att engagera sig i det operativa arbetet måste man som styrelseledamot kunna ställa de rätta frågorna, säkerställa resurser och strukturer inom bolaget för att skapa de bästa förutsättningarna för att göra företaget eller organisationen framgångsrik.
Med den här boken vill vi hjälpa dig som är verksam i en styrelse till en ökad förståelse för hur de sociala kanalerna fungerar, hur de påverkar medielandskapet och hur de driver beteenden som påverkar din verksamhet.
Om författarna:
Karin Bäcklund är digital strateg på kommunikationsbyrån Springtime. Hon är även kursledare för Digital kommunikation Online på Berghs School of Communication, sitter med i ledningsgruppen för Nackademins utbildning ?Digital strateg? och är en flitigt anlitad föreläsare inom sociala medier.
Författaren har jobbat med digital kommunikation sedan 2006 och sociala medier sedan 2009. Hon har bloggat om sociala medier och digital kommunikation på olika företagsbloggar sedan 2009.
Heidi Wold är kommunikationschef Sverige på Scandic Hotels, och har tidigare arbetat som rådgivare och digital specialist på bland annat kommunikationsbyråerna JKLGROUP och MSLGROUP.
Heidi har arbetat som kommunikationskonsult sedan 2008 och har föreläst i digital- och kriskommunikation på bland annat Berghs School Of Communication, Stockholms Universitet och Handelshögsskolan i Stockholm.
Nedan information kommer från CNET, CDON.COM kan inte garantera att denna information är korrekt.
Förlag: Karin Bäcklund Kommunikation Kategori: Affärer & Marknadsföring
Beräknad leveranstid: 2-7 arbetsdagar Bandtyp: Övrig
ISBN: 9789163900501 Antal sidor: 143
Språk: Svenska
Titel: Executive Summary : Sociala medier för styrelser Författare: Karin Bäcklund, Heidi Wold
Releasedatum: 2016-04-26 Upplaga:
Serie:
Nedan information kommer från CNET, CDON.COM kan inte garantera att denna information är korrekt.
Antal recensioner: 0 Genomsnittsbetyg: 0
0%
0%
0%
0%
0%

Försäkringsvillkor

  • Reparation eller ersättningsprodukt med motsvarande prestanda.
  • Ersättning för skador som uppstått genom en plötslig och oförutsedd yttre händelse t ex tappskada, krosskada, fukt/vatten, blixtnedslag/åska/överspänning.
  • Ersättning för funktionsfel som inte ersätts av garanti eller reklamationsrätt.
  • För mobiltelefon är självrisken 195 kr vid skada. För övriga produkter gäller försäkringen utan självrisk.

Läs fullständiga försäkringsvillkor

För och efterköpsinformation

}

Tipsa en vän

Delbetala

Denna produkt kan delbetalas med följande alternativ:

  • 186 kr /mån - 3 mån, 0% ränta (95 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 124 kr /mån - 6 mån, 0% ränta (195 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 85 kr /mån - 12 mån, 0% ränta (295 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 53 kr /mån - 36 mån, 9.95% ränta (395 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)

Kostnadsberäkningen inkluderar ej uppläggnings- och aviavgift.

Välj Delbetalning som alternativ i kassan.

Mer information »