Nordens största marknadsplats

Leveranser nära dig

Hos oss kan alla göra en bra deal

Trygg ehandel sedan 1999

Produkten har lagts till i varukorgen
product image

Executive Summary : Sociala medier för styrelser

Till kassan

Se även

Executive Summary : Sociala medier för styrelser

(0)
Skriv en recension

Bok

Heidi Wold, Karin Bäcklund

352 kr
Tryggt köp

- Handla säkert på CDON. Läs mer

  • Beräknad leveranstid
    6-14 arbetsdagar
  • Säljs och skickas av Adlibris
  • Datalitteratur, Affärer & Marknadsföring
  • Bok
  • Övrig
  • Swedish
  • Heidi Wold, Karin Bäcklund
De flesta företag och organisationer har förstått och anammat digitala kanaler i sin kommunikation. Men den digitala kompetensen har inte ännu letat sig in i styrelserummet. Det är hög tid för det.
Utvecklingen i sociala medier har både skapat och driver digitala och analoga beteenden. Dessa beteenden finns i alla målgrupper och påverkar inte enbart företags eller organisationers sätt att kommunicera utan även affären.
Även om styrelsens uppgift inte är att engagera sig i det operativa arbetet måste man som styrelseledamot kunna ställa de rätta frågorna, säkerställa resurser och strukturer inom bolaget för att skapa de bästa förutsättningarna för att göra företaget eller organisationen framgångsrik.
Med den här boken vill vi hjälpa dig som är verksam i en styrelse till en ökad förståelse för hur de sociala kanalerna fungerar, hur de påverkar medielandskapet och hur de driver beteenden som påverkar din verksamhet.
Om författarna:
Karin Bäcklund är digital strateg på kommunikationsbyrån Springtime. Hon är även kursledare för Digital kommunikation Online på Berghs School of Communication, sitter med i ledningsgruppen för Nackademins utbildning ?Digital strateg? och är en flitigt anlitad föreläsare inom sociala medier.
Författaren har jobbat med digital kommunikation sedan 2006 och sociala medier sedan 2009. Hon har bloggat om sociala medier och digital kommunikation på olika företagsbloggar sedan 2009.
Heidi Wold är kommunikationschef Sverige på Scandic Hotels, och har tidigare arbetat som rådgivare och digital specialist på bland annat kommunikationsbyråerna JKLGROUP och MSLGROUP.
Heidi har arbetat som kommunikationskonsult sedan 2008 och har föreläst i digital- och kriskommunikation på bland annat Berghs School Of Communication, Stockholms Universitet och Handelshögsskolan i Stockholm.
Genre:
Datalitteratur
Affärer & Marknadsföring
Format:
Bok
EAN:
9789163900501
Publisher:
Karin Bäcklund Kommunikation
Bindning:
Övrig
Språk:
Swedish
ISBN:
9789163900501
Läromedel:
0
Storlek:
143
Författare:
Heidi Wold
Karin Bäcklund

0.0

Baserat på  0 recensioner

Visa fler recensioner (-5)

Om du misstänker att ett pris felaktigt har ändrats innan eller under Black friday-kampanjen får du gärna vara vår Prishjälte och rapportera detta till oss här.
Vi har just nu stängt chatten men maila oss gärna istället Vi försöker besvara alla mail inom 24 h och du kontaktar oss via mail här.