Riskerna med varumärken, produkter och reklam

, , (Häftad)

Riskerna med varumärken, produkter och reklam
Tipsa en vän
309 kr
Spara i ny önskelista
Du måste välja en storlek innan du kan lägga varan i varukorgen.

Beräknad leveranstid:  3-8 arbetsdagar

Frakt: fr. 0 kr

Säljs av Adlibris 4,1 / 5 med 22598 betyg.

Totalbetyg 4,1 / 5
Leveranstid 3,9 / 5
Emballeringskvalitet 4,3 / 5
Mer från Adlibris Adlibris är en samarbetspartner på CDON Marketplace. Betyg lämnas av kunder som har handlat hos Adlibris, och bedöms på leveranshastighet samt hur väl varan var paketerad.
Bli medlem i CDON+ och köp denna produkt fraktfritt
Ibland leder enkla misstag till onödigt stora skadestånd. Den andra upplagan av Riskerna med varumärken, produkter och reklam fungerar som praktisk vägledning i ditt vardagliga reklam-, PR- och produktutvecklingsarbete. Boken illustrerar med ett enkelt språk skadeståndsfrågan med domslut huvudsakligen från Högsta domstolen och Patent- och marknadsdomstolen.     Användbar och lättläst. Rakt in från verkligheten. Det där du måste ha koll på fast det är mycket roligare att vara kreativ.    – Ingela Stenson, omvärldsanalytiker United Minds     Den tar upp många rättsfall från helt olika branscher som visar hur det lätt kan bli om man inte gjort sin hemläxa och inte vet vad upphovsrättslagen, varumärkeslagen och marknadsföringslagen innebär i praktiken.    – Francesca O’Brien Apelgren, vd Sveriges Marknadsförbund   Jakob Gottlieb, jur kand, ekonom och entreprenör, driver ID24, som en del av HM Group AB. Företaget producerar och levererar second display-lösningar till detaljhandeln.   Niklas Sandell, jurist, och Mats Lundberg, VD och jurist, arbetar hos immaterialrättsrådgivarna Groth & Co. Niklas och Mats är båda praktiserande jurister specialiserade på immaterialrätt, digital juridik och marknadsrätt.
Nedan information kommer från CNET, CDON.COM kan inte garantera att denna information är korrekt.
Förlag: Eneida Förlag Kategori: Juridik
Beräknad leveranstid: 3-8 arbetsdagar Bandtyp: Häftad
ISBN: 9789188809957 Antal sidor: 165
Språk: Svenska
Titel: Riskerna med varumärken, produkter och reklam Författare: Jakob Gottlieb, Mats Lundberg, Anette Henrysson
Releasedatum: 2018-06-20 Upplaga:
Serie:
Nedan information kommer från CNET, CDON.COM kan inte garantera att denna information är korrekt.
Antal recensioner: 0 Genomsnittsbetyg: 0
0%
0%
0%
0%
0%

Försäkringsvillkor

  • Reparation eller ersättningsprodukt med motsvarande prestanda.
  • Ersättning för skador som uppstått genom en plötslig och oförutsedd yttre händelse t ex tappskada, krosskada, fukt/vatten, blixtnedslag/åska/överspänning.
  • Ersättning för funktionsfel som inte ersätts av garanti eller reklamationsrätt.
  • För mobiltelefon är självrisken 195 kr vid skada. För övriga produkter gäller försäkringen utan självrisk.

Läs fullständiga försäkringsvillkor

För och efterköpsinformation

}

Tipsa en vän

Delbetala

Denna produkt kan delbetalas med följande alternativ:

  • 164 kr /mån - 3 mån, 0% ränta (95 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 113 kr /mån - 6 mån, 0% ränta (195 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 79 kr /mån - 12 mån, 0% ränta (295 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 51 kr /mån - 36 mån, 9.95% ränta (395 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)

Kostnadsberäkningen inkluderar ej uppläggnings- och aviavgift.

Välj Delbetalning som alternativ i kassan.

Mer information »