SAMSUNG GALAXY TAB S6 WIFI 128GB MOUNTAIN GREY

Tipsa en vän
7990 kr
fr 328 kr i mån.
Spara i ny önskelista
Du måste välja en storlek innan du kan lägga varan i varukorgen.

Beräknad leveranstid:  1-3 arbetsdagar

Säljs av CDON.COM (One2Cel)

Mer från CDON.COM (One2Cel) CDON.COM (One2Cel) är en samarbetspartner på CDON Marketplace. Betyg lämnas av kunder som har handlat hos CDON.COM (One2Cel), och bedöms på leveranshastighet samt hur väl varan var paketerad.
Bli medlem i CDON+ och köp denna produkt fraktfritt
  • Stilren och lätt design i tre olika färger, med matchande S Pen och tangentbord¹
  • 10,5" Super AMOLED-skärm, med ännu mer yta tack vare tunnare ram
  • Första surfplattan med dubbla huvudkameror – dessutom ultradvidvinkel på 123°

Tunn och lätt
Supertunn design – endast 5,7 mm tunn. En enhetlig metallkropp omger skärmens baksida och ytterkanter för en stilren yta.

Personligt innehåll – för hela familjen
Med upp till 8 användarprofiler kan alla i familjenanvända sufplattan individuellt för sina streaming- och musiktjänster. För barnen finns dessutom Kids Modemed säkra och kreativa spel.

Bioliknande upplevelse
En högupplöst Super AMOLED-skärm som täcker ännumer av skärmytan för en ännu större upplevelse, tack vare den tunnare ramen. 16:10-formatet gör att ytanutnyttjas extra bra när du tittar på filmer eller serier.Ljudet kommer ur fyra högtalare, finkalibrerade avAKG, med Dolby Atmos surroundljud. Galaxy Tab S6 är helt enkelt en stor underhållningsmaskin i litet format, med en batteritid som räcker till hela 15 timmars videotittande¹.

Anslagstavlan
Daily Board har utvecklats ytterligare, till att bli familjens självklara anslagstavla. Utöver fotoalbum, dagens väder och aktuellt klockslag kan du nu hantera anteckningar, styra musiken och se kalendern. Med hjälp av det skräddarsydda laddningsstället² kan du ha den stående – alltid laddad och alltid på.

Snabbladdning
Självklart har Galaxy Tab S6 snabbladdning – som både förkortar laddningstiden och ger dig mer tid till faktisk användning.

För bättre bilder och videosamtal
Den första surfplattan med dubbla huvudkameror – för dina bilders bästa. Och tack vare ultravidvinkeln på 123 grader ryms det nu med ännu mer i dina foton, medan live-fokus gör det enklare att fokusera på det som är viktigt.

En ny nivå av underhållning
Både Netflix³ och Spotify kan smidigt integreras medGalaxy Tab S6, och du kan enkelt nå önskat innehåll genom den inbyggda sökfunktionen. Med Continous play i mediaspelaren kan du dessutom förflyttainnehållet mellan olika enheter utan onödiga avbrott – om du till exempel byter rum eller går hemifrån.

En ännu smartare Galaxy Tab
Galaxy Tab S6 kan tack vare utvecklad AI åstadkomma mer än någonsin. Igenkännings-egenskaper gör attkameran kan tolka och översätta information i text eller bilder, och batteriet lär sig av din användning för att kunna anpassa sina krafter. Dessutom kan surfplattan synkas med andra uppkopplade enheter: allt tackvare Samsungs AI Bixby⁴, som ständigt känner av ochanpassar sig för att få det smarta hemmet att fungera ännu smidigare.

För produktivitet
Samsung DeX tillsammans med det tillhörande tangentbordet, som säljs separat, gör att du direkt kan gå från underhållning till att arbeta i en PC-miljö, med möjlighet att koppla din tablet till en större extern skärm.

Upptäck kraften i S Pen
Med S Pen kommer du att upptäcka ett snabbare, mer precist sätt att arbeta. S Pen vilar smidigt på surfplattans rygg genom ett magnetfäste. Genom att ta fram den får du upp smarta genvägar till funktioner och program. Utan att låsa upp eller öppna något program kan du både göra snabba skisser och detaljeradeteckningar. Dina anteckningar kan enkelt föras över till textformat och användas i exempelvis Microsoft Word. Pennan har Bluetooth och en rörelsesensor som gör att den även kan användas för att styra presentationer – eller som utlösare till kameran.

Mer minne när du vill
Här finns plats för ett externt minneskort vilket ger digmöjligheten att ladda med innehåll upp till 1 TB² utöverdet inbyggda minnet. Minneskortet kan även flyttas tillandra enheter.

I lådan
Laddare med tillhörande sladd, instruktioner på svenska samt nål för att ta ut simkort (gäller 4G-modell).

¹ Batteritid kan variera beroende på användning.² Säljs separat.³ Kräver abonnemang.⁴ Bixby 2.0 finns tillgänglig i utvalda språk. Se mer på samsung.se

Nedan information kommer från CNET, CDON.COM kan inte garantera att denna information är korrekt.
Varumärke SAMSUNG
Screen Size 10,5 "
Weight 0,42 kg
Operating System Android
Screen Resolution 2560 x 1600
Antal recensioner: 0 Genomsnittsbetyg: 0
0%

Försäkringsvillkor

• Reparation eller ersättningsprodukt med motsvarande prestanda.
  • Ersättning för skador som uppstått genom en plötslig och oförutsedd yttre händelse t ex tappskada, krosskada, fukt/vatten, blixtnedslag/åska/överspänning.
  • Ersättning för funktionsfel som inte ersätts av garanti eller reklamationsrätt.
  • För mobiltelefon är självrisken 195 kr vid skada. För övriga produkter gäller försäkringen utan självrisk.

Läs fullständiga försäkringsvillkor

För och efterköpsinformation

}
Vill du inkludera en försäkring till din produkt?
SAMSUNG GALAXY TAB S6 WIFI 128GB MOUNTAIN GREY

Försäkringsvillkor

• Reparation eller ersättningsprodukt med motsvarande prestanda.

Läs fullständiga försäkringsvillkor

För och efterköpsinformation

Tipsa en vän

Delbetala

Denna produkt kan delbetalas med följande alternativ:

• 2724 kr /mån - 3 mån, 0% ränta (95 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 1393 kr /mån - 6 mån, 0% ränta (195 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 719 kr /mån - 12 mån, 0% ränta (295 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 328 kr /mån - 36 mån, 9.95% ränta (395 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)

Kostnadsberäkningen inkluderar ej uppläggnings- och aviavgift.

Välj Delbetalning som alternativ i kassan.

Mer information »