Tillbaka till toppen

Nordens största marknadsplats

Leveranser nära dig

Hos oss kan alla göra en bra deal

Trygg ehandel sedan 1999

ENLORA HOME Överkast Blå

ENLORA HOME Överkast Blå
ENLORA HOME Överkast Blå
ENLORA HOME Överkast Blå
ENLORA HOME Överkast Blå
ENLORA HOME Överkast Blå
ENLORA HOME Överkast Blå
ENLORA HOME Överkast Blå
ENLORA HOME Överkast Blå
ENLORA HOME Överkast Blå
ENLORA HOME Överkast Blå
ENLORA HOME Överkast Blå
629 kr
  • Lagerstatus: Finns i lager
    Beräknad leveranstid Snabb leverans
    28-42 arbetsdagar
  • Säljs och skickas av Furniturebox Sverige

Bevaka produktens pris


Övrigt

Färgnamn: Multifärgad

0.0

Baserat på  0 recensioner

Visa fler recensioner (-5)

Leveransvillkor

På Furniturebox är vi måna om dig som kund och att din köpupplevelse motsvarar dina förväntningar. Nedan finner du de köpvillkor som gäller när du gör ett köp på www.furniturebox.se eller i någon av våra butiker. Vid köp ingås avtal mellan kund och Furniturebox (Home Furnishing Nordic AB, orgnr: 556780-9685). Furniturebox ingår endast avtal med kunder som är över 18 år (myndig) alternativt omyndig med målsmans tillstånd och godkännande. 1. Våra priser & produkter Samtliga priser hos Furniturebox anges i svenska kronor inklusive moms. Vi reserverar oss för eventuell slutförsäljning samt tryck- och skrivfel på hemsidan, i annonsering och utskick. Om felaktigheter i pris, leveranstid eller andra omständigheter skulle uppstå, förbehåller sig Furniturebox rätten att ändra detta i efterhand. Furniturebox tar ej ansvar för felaktiga uppgifter som publiceras av tredje part. På Furniturebox strävar vi alltid efter att presentera produkternas egenskaper och utseende så verklighetstroget som möjligt med förbehåll på återgivning av färger och detaljer som kan variera p.g.a. teknikaliteter. Mindre skiljaktigheter i mått och utseende mellan presenterad produkt på hemsidan och levererat exemplar kan förekomma av naturliga eller produktionstekniska orsaker. 2. Frakt & leverans När du beställer från Furniturebox levereras dina produkter med hemleverans (läs mer nedan). Undantag är mindre varor som levereras till närmsta utlämningsställe. En fraktavgift tillkommer baserat på produkternas vikt, storlek och om de levereras hem eller till utlämningsställe. Fraktavgiften täcker hela ordern, oavsett om produkterna levereras vid olika tillfällen. Som kund ansvarar du för att angivna kontaktuppgifter är korrekta. Vid felaktigt angivna uppgifter kan eventuella kostnader tillkomma.Vänligen kontakta vår kundsupport om du behöver hjälp med att justera dina kontaktuppgifter. 2. a) Hemleverans Hemleverans sker normalt mellan kl. 08-17 till trottoar eller tomtgräns i mån av framkomlighet. Önskas extra hjälp vid leveransen finns flera tillvalstjänster som underlättar din leverans ytterligare. Transportbolaget aviserar dig för att meddela leveransdag samt inom vilken tidsintervall leveransen är beräknad. Vid leverans ska du/mottagaren finnas på leveransadressen för legitimering och mottagande av produkter. Du/mottagaren ska kontrollera att leveransen är oskadad och komplett. Om leveransen är skadad eller om paket saknas ska det noteras på budets fraktbrev/handscanner innan signering genomförs. Vid signering av fraktbrev/handscanner bär du/mottagaren juridisk ansvar för att information om överlämnat gods är sanningsenligt. Furniturebox förbehåller sig rätt att neka leverans till annan adress än folkbokförd vid kreditköp. 2. b) Ej mottaget gods Din beställning förvaras normalt i 5 dagar på terminal och 14 dagar hos ombud. Hämtar du inte ut beställningen kommer den värderas som outlöst gods och paketet går i retur med en tillkommande returavgift. 2. c) Leveranstid Vänligen notera att leveranstiderna som är angivna på hemsidan är preliminära beräkningar. Vid ändringar angående leveranstiden för din beställning kommer vi så fort som möjligt att informera dig på orderstatus-sidan eller via mail/telefon. För att underlätta leveransen för dig som kund samt för att minimera miljöpåverkan samlevererar vi dina produkter i största möjliga mån. Det kan innebära att orderns leveranstid motsvarar den produkt vars leveranstid är längst. I undantagsfall sker delleverans där din beställning levereras vid olika tillfällen. 2. d) Frakt- och tillvalstjänster Olika frakt- och tillvalstjänster erbjuds beroende på var du bor och vilka produkter du beställer. På tacksidan, efter genomfört köp, presenteras tillgängliga tillvalstjänster för köpet. Om inga tillvalstjänster visas, kan vi tyvärr inte erbjuda dessa för ditt postnummer och valda produkter. Kvällsleverans: Leverans sker kvällstid efter kl. 17 Tidsbestämd leverans: Leverans sker på önskad dag och tid. Kan ej kombineras med kvällsleverans Inbärning: För att minimera smittspridning och skydda våra kunder och medarbetare från det rådande coronaviruset kan vi tyvärr inte erbjuda hjälp med inbärning för tillfället. 3. Betalningsinformation hittar ni i CDON AB’s Köp & Leveransvillkor. 4. Ångerrätt & retur Öppet köp och ångerrätt gäller endast privatpersoner. 4. a) Öppet köp Hos Furniturebox får du alltid 365 dagars öppet köp från dagen du mottagit din order. Om du vill använda öppet köp meddelar du Furniturebox kundsupport via telefon, mail eller formulär senast 365 dagar från att du mottagit din order. När du nyttjar öppet köp ska produkten returneras i nyskick, d.v.s. i oöppnad förpackning, omonterad och oanvänd. Som kund betalar du för returavgiften samt är ansvarig för varans skick under returen. 4. b) Ångerrätt Du kan avboka din beställning genom att kontakta Furniturebox kundsupport. Avbokning av ej redan hanterade beställningar är kostnadsfritt. Är ordern hanterad har Furniturebox tyvärr inte möjlighet att avbryta leveransen, varpå en returkostnad tillkommer. Du har alltid 14 dagars ångerrätt från dagen du mottagit din order. Ångerrätten gäller inte för produkter som framställts enligt specifik begäran (beställningsvaror) eller efter personliga önskemål. Av hälso- och hygienskäl omfattar ångerrätten inte hygienartiklar som ex badtextilier, täcken, kuddar och sängkläder om förpackning/plasförsegling brutits. Önskar du nyttja ångerrätten ska detta meddelas till Furniturebox innan ångerfristen löpt ut via mail eller vår blankett för ångerköp. Du kan även använda Konsumentverkets standardblankett för ångerköp. Använder du ångerrätten måste produkten returneras i ursprungligt skick i originalförpackning eller likvärdigt emballage. Vänligen notera att om Furniturebox bedömer att en värdeminskning har skett till följd av en eller flera av följande orsaker kan du komma att debiteras för detta: montering av delar, aktivt bruk av produkt, avsaknad av orginalemballage samt egen emballering av dålig standard. Du har rätt att undersöka produktens funktion och egenskaper. En returkostnad för transport tillkommer alltid. 4. c) Retur och returkostnad Här kan du läsa om hur du genomför en retur. Returkostnader: Produkter för hemleverans: 395 kr Produkter till utlämningsställe: 99 kr 4. d) Återbetalning När Furniturebox mottagit, behandlat och godkänt din retur sker återbetalning i första hand enligt samma betalningsmetod som du valde när beställningen genomfördes. Återbetalningen är dig tillhanda senast 14 dagar efter att Furniturebox informerats om att dina produkter är skickade i retur. Vänligen notera att eventuell fraktavgift och extra tillvalstjänster endast återbetalas vid nyttjande av ångerrätt och inte vid öppet köp. 5. Reklamation och garanti 5. a) Reklamation Som konsument har du tre (3) års reklamationsrätt på alla varor du köper på www.furniturebox.se eller i någon av våra butiker. Genom reklamationsrätten är du säkrad en komplett och oskadd kvalitetsprodukt som ska hålla i minst 3 år av normalt bruk utan att uppvisa några tecken på bristfällig produktion. Förekommer det ett fel på din vara som täcks av reklamationsrätten anmäler du detta till vår kundsupport genom vårt reklamationsformulär. För att din reklamation ska vara giltig är det viktigt att du anmäler fel så fort som möjligt. Reklamationsrätten gäller enbart varor köpt av privatpersoner som använts till privat bruk. Reklamationsrätten gäller inte skador på produkten som förekommer till följd av bristfälligt underhåll, normalt slitage, självförvållad skadegörelse eller då produkten använts på ett sätt som den inte är beräknat för. 5. b) Garanti För soffor och sängar erbjuder vi en garantitid på 10 år. Här hittar du mer information om vår soffgaranti och sänggaranti. 6. Datahantering & integritet På Furniturebox värnar vi om din personliga integritet och vill att du ska känna dig trygg när du lämnar dina uppgifter till oss. I vår integritetspolicy kan du läsa om hur Furniturebox hanterar dina personuppgifter. 7. Tvist Furniturebox lyder under Konsumentköplagen, Distansavtalslagen och gällande EU lagstiftning kring konsumentköp. Läs mer om lagar och rättigheter på Konsumentverkets hemsida. I samband med en tvist åtar sig Furniturebox att frivilligt följa eventuella rekommendationer från Allmänna reklamationsnämnden (ARN) dit du som kund kan vända dig för hjälp med tvistlösning. Enligt gällande EU regler kan du även välja alternativet att söka hjälp med tvistlösning genom EU kommisionens ODR platform. 8. Force majeure I händelse av myndighetsåtgärd eller underlåtenhet, ny lagstiftning, arbetsrättslig konflikt, krig eller krigsfara, större störning av allmän ordning, sabotage, extrema väderförhållanden, brand, explosion, naturkatastrof, olyckshändelse eller annan omständighet utanför Furniturebox kontroll och som Furniturebox inte skäligen kunnat övervinna eller förutse, har Furniturebox rätt att frånträda sina skyldigheter i detta avtal. Vid sådan händelse är Furniturebox ej skadeståndsskyldig vid skada som kunden haft. Bolagsinformation: Home Furnishing Nordic AB Org. 556780-9685 Telefon: 042-172160 Box 605, 251 06 Helsingborg, Skåne län

Liknande produkter

För tillfället är vår chat stängd. Skicka gärna ett mail istället, så återkommer vi så fort som möjligt. Vi försöker besvara samtliga frågor inom 24 timmar. Kontakta oss .