Tillbaka till toppen

Nordens största marknadsplats

Leveranser nära dig

Hos oss kan alla göra en bra deal

Trygg ehandel sedan 1999

Samsung Note 10 Plus 256GB Svart

(0)
Skriv en recension
5099 kr
Frakt från 79 kr
  • Beräknad leveranstid Snabb leverans
    1-3 arbetsdagar
    Frakt från 79 kr
  • Säljs och skickas av iXpress AB

Bevaka produktens pris

Begagnad Samsung Note 10 Plus 256GB Grade A

Telefonen är funktionstestad och fabriksåterställd. Vi lämnar 60 dagars uppstartsgaranti.

Vad som ingår:

  • Batteriet funktionstestat med godkänd kapacitet.
  • Telefonen är funktionstestad och fabriksåterställd.
  • Olåst, fungerar på alla operatörer.
  • 60 dagars garanti.
  • USB-laddningskabel ingår.
  • Hörlurar ingår ej.

Grades och skick på telefoner

När du letar bland vårt sortiment ser du att de begagnade mobiltelefonerna har Grades, exempelvis:

”Grade A” eller ”Bra skick”

Här kommer en redogörelse på det kosmetiska skicket:

(A+)= Nyskick, absolut toppskick, inga repor, inga, bucklor, inga märken.

(A)= Väldigt Bra skick, Tecken på minimal användning, inga bucklor, kan finnas några obetydliga repor.

(B)= Bra skick, Ett skick de flesta är nöjda med. Kan finnas några märken eller några repor. De är snygga i allmänhet och har fullt fungerande komponenter.

(C)= Använt skick, finns flera repor på skärm och chassit.Denna klass sätts på begagnade mobiltelefoner med tecken på normal, daglig användning.Produkten är fullt testad och fungerar utmärkt.

]]>

0.0

Baserat på  0 recensioner

Visa fler recensioner (-5)

Övriga vilkor

1. Leveranser Vi reserverar oss för att samtliga lagervaror blir slutsålda innan vi hinner uppdatera hemsidan, och då upplyser vi kunderna om den beräknade leveranstiden. Kunden har alltid rätt att häva köp utan kostnad om inte varan finns i lager. Paketen levereras av DHL eller annan transportör till utlämningsställe eller skickas som varupost i brevlådan. 2. Leveransförseningar Ibland uppstår leveransförseningar från våra leverantörer utom vår kontroll. Det kan till exempel ske då en leverantör inte kan fullfölja sina leveransförpliktelser mot oss eller problem i tillverkningsprocessen. Om det inträffar frånsäger vi oss ersättningsansvar till kunden för den skada som förseningen åstadkommit. Du kan lita på att vi alltid meddelar dig om leveranser drar ut på tiden. Du har som kund alltid rätt att häva köpet utan kostnad vid leveransförsening. Ett avbrutet köp ska komma in skriftligen till via mejl https://cdon.se/support 3. Skadade varor När du får dina varor är det viktigt att du kontrollerar din beställning direkt. Har du mottagit en felaktig eller skadad vara, kontakta oss inom 10 dagar från mottagandet via mejl. Efter det förlorar Kunden rätten till ersättning för transportskador. https://cdon.se/support 4. Ångerrätt och öppet köp Privatkunder har enligt distansavtalslagen rätt till 14 dagars ångerrätt. Detta innebär att du som kund har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar efter det att du har tagit emot varan. Ångerrätt gäller dock inte vissa varor såsom specialbeställda datorpaket, förbrukningsvaror såsom bläckpatroner och batterier, processorer, chip, avtal, mjukvaror samt specialanpassade produkter. Detta gäller även för ej uthämtade och ej mottagna paket som går i retur från fraktbolaget till iXpress, samt paket som går i retur pga ofullständig adress från kund. Återsänd vara måste vara oanvänd och i sin originalförpackning. Varan som returneras skall returneras via Posten, eller annat sätt där godset levereras till vår adress. (Varor som skickas till utlämningsställen behandlas ej.). Paketet ska skicka tillbaka inom 5 arbetsdagar från det att man fått ett godkännande för retur med returanvisningar. När vi fått tillbaka varan och konstaterat att den inte är skadad betalar vi, inom 14 dagar, tillbaka det belopp du betalat för varan exklusive avgifter. Vid utnyttjande av ångerrätt/öppet köp står kunden för returfrakten. Meddela oss via mejl innan ni skickar tillbaka ordern, när man fått returanvisningar och ett ärendenummer kan man då skicka tillbaka ordern. https://cdon.se/support 5. Reklamationer & Garanti 5.1 Garanti Ett års garanti från fakturadatum. Fynd och begagnade varor omfattas av en begränsad garanti, så kallad uppstartsgaranti i 2 månader, garantiperioden står även i respektive produktbeskrivning och gäller från köpdatumet. Garantin/reklamation av begagnade varor gäller inte om de utsätts för ytrepåverkan så som tappskador eller fuktskador samt fel som orsakad av mjukvaran. Även om produkten har eller är IP klassad som fukttålig så gäller inte någon garanti/reklamation om den utsätts för fukt. För varor som omfattas av fabriksgaranti som gäller mer än ett år ska kontakt tas med tillverkarens egen serviceverkstad för hantering av garantin. I de fall där färdigt garantipaket köps tillsammans med produkten ska detta registreras hos tillverkaren i samband med köpet. Instruktion om detta brukar stå i garantipaketet. Reservdelar som t.ex skärmar, batterier och flexkablar har 6 månaders garanti. Fel orsakat av yttre åverkan eller av fel hantering/installation av varan omfattas inte av garantin eller reklamation. Detsamma gäller för programvaror eller fel orsakat av tex. virus och maskar. Om produkten är felfri debiteras kunden för felsökningen 299kr och eventuella fraktkostnader som uppkommer 300kr. För övrigt gäller respektive tillverkares garantivillkor. Vid garantiärenden ta kontakt via mejl. För varor som omfattas av mer än ett års garanti sköts garantin direkt med tillverkaren eller deras auktoriserade serviceställen efter första året. Observera att tillverkargaranti gäller från tillverkningsdatum och inget annat. Mer info finns hos respektive tillverkare. Om varan inte går att reparera kan den eventuellt bytas ut mot aktuell eller likvärdig vara efter tillverkarens eller IXpress AB val eller krediteras utifrån en värdering. IXpress AB äger rätt att bestämma på vilket sätt eventuell garantiersättning ska ske. Eventuell värdering baseras på dagsvärdet och den tid som produkten varit hos kunden relaterat till garantitiden. Väntetiden för ett garantiärende då produkten skickas till tillverkaren är ca 4 veckor. Observera att detta endast en genomsnittlig tid som kan vara längre eller kortare beroende på hanteringstid hos IXpress, leverantören och tillverkaren. Detta är till för att konsumenten ska få en uppskattning på ungefär hur lång tid det kan ta för att hantera garantiärenden. Vid självmontering av köpta datordelar gäller garantin på de separata produkterna. Därför ska endast den felaktiga produkten lämnas in för garantiservice. Vid inlämning av den monterade datorn tar vi en kostnad för felsökning av dator. 5.2 Reklamationer Om du vill reklamera en skadad eller felaktig produkt ber vi dig kontakta oss via e-post för vidare instruktioner. Meddela oss via mejl innan du skickar något. Lägg med fakturan/kvittot så vi kan identifiera returen. Kom ihåg att du ansvarar för frakten till oss. https://cdon.se/support 6. Ej uthämtat paket Om ditt paket anländer till ett utlämningsställe skickas en avisering via e-post eller sms till dig. Du som kund är ansvarig för att det mobilnummer, den adress och den e-postadress du angivit är korrekta. Om du inte hämtar ut ditt paket så debiteras du en administrativ avgift på 250 kr plus fraktavgifter.

Se även

Vi har just nu stängt chatten men maila oss gärna istället Vi försöker besvara alla mail inom 24 h och du kontaktar oss via mail här.