Fri frakt
Fri frakt
Kundservice

Välkommen till CDON!


Vanliga frågor

Hur kan jag kontakta er?

2 oktober: Vi har just nu stora tekniska problem som gör att vi har svårt att hantera ärenden i tid. Har du skapat ett ärende kommer vi att hantera det så fort vi har möjlighet, du behöver inte kontakta oss igen. Just nu en uppskattad svarstid på över en vecka.

Vi ber om ursäkt och jobbar så fort vi kan, tack för visad förståelse!

Det snabbaste sättet att nå oss är genom formulären här på sidan.

Vad har hänt med mina sidor?

Vi har nyligen uppdaterat vår hemsida och möjligheten att logga in och se dina tidigare beställningar är tyvärr borttagen. Du kan läsa mer här.

Var är mitt paket?

Vi förstår att du längtar efter ditt paket! Ibland skickas paket med spårning, ibland utan. Det beror på produkten och hur säljaren väljer att skicka den. Om ditt paket har spårning får du ett spårningsnummer via e-post så fort det lämnar lagret.

Jag hittar inte min orderbekräftelse?

Din orderbekräftelse ska dyka upp i din inkorg direkt efter köpet. Om du inte hittar den, kolla även i skräpposten. Hittar du den fortfarande inte? Inga problem! Kontakta oss genom formuläret här på sidan så hjälper vi dig att hitta den. Kom ihåg att använda samma e-postadress som du använde när du gjorde köpet.

Jag har en fråga om min betalning

Har du funderingar kring din betalning? Kika gärna på vår sida om betalsätt här eller kontakta vår betalpartner Qliro direkt. De är experter på allt som rör betalningar och hjälper dig mer än gärna. Du kan kontakta Qliro här.

Kan jag stoppa eller ändra min beställning?

Ibland går det att stoppa en beställning, men det beror på om produkten redan har packats eller inte. Det bästa är att kontakta oss så fort som möjligt genom formuläret ovan, så tar vi reda på det åt dig. Vänligen uppmärksamma att beställningen inte är stoppad innan vi bekräftar det.

Om du vill ändra något i din beställning, till exempel storlek eller färg, är det tyvärr inte möjligt. Men du kan alltid fråga om att avbryta beställningen och sedan göra en ny med rätt uppgifter.

Jag har en fråga om en produkt på hemsidan

Nyfiken på en produkt? Tveka inte att fråga! Fyll i formuläret här på sidan så svarar vi så snart vi kan.


Övriga frågor? Kontakta oss!

Du hittar ditt beställningsnummer på din beställningsbekräftelse