Serienördens kokbok : svenska serietecknares bästa recept

(0)

Anette Segerlund, Anna Landin, Annika Jernstig, Bror Hellman, David Olgarsson, Elin Lucassi, Emelie Friberg, Frida Isotalo, Hanna Strömberg, Helena Strömerg, Jan Hoff, Jan Kustfält, Jenny Berggrund, Jenny Hannula, Johan Wanloo, Johanna Gustafsson, Jonas Darnell, Karin Didring, Kina Edin, Lars Andersson, Lisa Medin, Liv-Jenny Sandberg, Loka Kanarp, Louise Scheele Elling, Malin Biller, Marie Gayatri, Marjo Palokangas, Mia Isenrot, Nicolas Krizan, Ola Forssblad, Per Myrhill, Robin Ragnarsson, Sissel Gustafsson, Sofia Karlström, Sofia Olsson, Staffan Melin, Stef Gaines, Stina Lövkvist, Tinet Elmgren, Tomas Antila, Tomas Zackarias Westberg, Viktor Jäderlund

176 kr
    5-8 arbetsdagar

• Serier & Skämtteckningar, Kokböcker
  • Anette Segerlund, Anna Landin, Annika Jernstig, Bror Hellman, David Olgarsson, Elin Lucassi, Emelie Friberg, Frida Isotalo, Hanna Strömberg, Helena Strömerg, Jan Hoff, Jan Kustfält, Jenny Berggrund, Jenny Hannula, Johan Wanloo, Johanna Gustafsson, Jonas Darnell, Karin Didring, Kina Edin, Lars Andersson, Lisa Medin, Liv-Jenny Sandberg, Loka Kanarp, Louise Scheele Elling, Malin Biller, Marie Gayatri, Marjo Palokangas, Mia Isenrot, Nicolas Krizan, Ola Forssblad, Per Myrhill, Robin Ragnarsson, Sissel Gustafsson, Sofia Karlström, Sofia Olsson, Staffan Melin, Stef Gaines, Stina Lövkvist, Tinet Elmgren, Tomas Antila, Tomas Zackarias Westberg, Viktor Jäderlund
Serienördens kokbok – Svenska serietecknares bästa recept

Ett fantastiskt kokboksprojekt under serietecknaren Malin Svedjeholms regi, som lyckas samla Sveriges serietecknares egna favoritrecept; presenterade i serieform. En perfekt bok för såväl mat- som serienörden och är en köksvältare bestående av recept och teckningar av inte mindre än 47 olika svenska serieskapare. Här blandas recept med bas i flora, fauna och fantasi.

Redaktör: Malin Svedjeholm

Medverkande serieskapare: Sofia Olsson, Anna Åhlén, Li Österberg, Hanna Strömberg, Lisa Medin, Jan Kustfält, Jonas Darnell, Frida Isotalo, Helena Strömberg, Liv-Jenny Sandberg, Jan Hoff, Lars Andersson, Marie Gayatri, Tinet Elmgren, Staffan Melin, Tove Björkdahl, Malin Svedjeholm, Tomas Antila, Stina Lövkvist, Anette Nettan Segerlund, Stef Gaines, Daniel Tjernberg, Karin Didring, Per Myrhill, Bror Hellman, Robin Ragnarsson, Emelie Friberg, Marjo Palokangas, Tomas Zackarias Westberg, Kina Edin, Nicolas Krizan, Elin Lucassi, Johanna Gustafsson, Malin Biller, Jenny Berggrund, Louise Scheele Elling, Jenny Hannula, Sofia Karlström, Loka Kanarp, Mio Isenrot, Ola Forssblad, Viktor Jäderlund, Anna Landin, Annika Jernstig, Johan Wanloo, Sissel Gustafsson och David Olgarsson.

Förlag: Natt förlag

Serier & Skämtteckningar
Kokböcker