Tillbaka till toppen

Nordens största marknadsplats

Leveranser nära dig

Hos oss kan alla göra en bra deal

Trygg ehandel sedan 1999

Tvättställsblandare Mora INXX II Soft Small Krom

2995 kr
  • Lagerstatus: Finns i lager
    Beräknad leveranstid Snabb leverans
    1-5 arbetsdagar
  • Säljs och skickas av Rörfokus

Bevaka produktens pris

Tvättställsblandare Mora INXX II Soft Small Krom

Tvättställsblandare med energi- och vattenbesparande konstantflödesstrålsamlare, 5 l/min.
Flexibla anslutningsrör i metallomspunnen Soft PEX®, 3/8". Tillverkad i 4MS-godkänd mässingslegering.

Artikelnr: 8278252

Lev. artikelnr: 273001.CA

Ean artikelnr: 7391887254994

Teknisk data
Varumärke: Mora
Antal grepp: Enkel-grepp
Inklusive handtag: Nej
Termostatisk: Nej
Regleringsteknik: Reglerinsats, keramisk
Material armatur: Mässing
Monteringsmetod: Bänk/Armaturhål
Antal armaturhål: 1-hål
Basfärg: Krom
Anslutning tillopp: Slang med löpmutter
Dimension tillopp: 3/8 tum
Utloppsmunstycke: Strålsamlare luftinblandning
Utförande utlopp: Fast
Utloppstyp: Rör
Med handdusch: Nej
Maxflöde (vid 300 kPa): 5 l/min
Med maskinavstängning: Nej
Med kopplingar: Ja
Temperaturbegränsning: Ja
Med energisparfunktion: Ja
Med vattensparfunktion: Ja
Utförande: Krom

0.0

Baserat på  0 recensioner

Visa fler recensioner (-5)

Leveransvillkor

Beställt material skickas vanligtvis första vardagen efter beställning om ej annat har överenskommet. Leveranstiden varierar beroende på varans storlek samt vart leveransen ska ske. Ytterligare leveranstid kan förekomma om varan skickas från fabrik. Samtliga kollin över 20 kg levereras hem till dig. Innan hemleverans får du information från transportbolaget gällande leveransen. Kollin som väger mindre än 20 kilo och som håller måttet för ombudsleveranser levereras till närmsta utlämningsställe. Du ska få meddelande att varan är på väg till dig. Vi samarbetar med samtliga större speditörer och fraktbolag där vi tillsammans ser till att varorna kommer hem till dig. Vi försöker alltid skicka varan samma dag eller dagen efter att ordern kommit in. Vid större beställningar kan det hända att ordern delas upp i flera leveranser eller paket. Detta sker speciellt då ordern innehåller varor från flera tillverkare. Vid frågor om delad leverans, var vänlig att kontakta vår kundservice. Om du ej är anträffbar vid avlastning av din beställning debiteras du för de kostnader som uppstår. Detta gäller även paket som levereras till utlämningsställe och som ej hämtas ut. Du debiteras returkostnad enligt kapitlet "ångerrätt". Samma sak gäller om du gör ett aviserat återtag på en begärd leverans, du debiteras då de extra kostnader som uppstår. För alla leveranser gäller transport fram till tomtgräns på körbar väg om inget annat anges. Om du bor i ett lägenhetshus levereras varorna till porten. Vid mottagande av varorna ska de inspekteras noggrant innan leveransen kvitteras. Om det finns synliga skador på emballage eller på varan ska detta noteras på fraktsedeln innan du kvitterar den. Detta för att du som kund ska kunna få ersättning för fraktskadade paket. Vid synliga godsskador där notering saknas på fraktsedeln utgår ingen ersättning för skadan, detta då fraktbolagen kräver notering vid den typen av skador. Du har också möjlighet att vägra ta emot leveransen och meddela vår kundtjänst för att få en ny vara utskickad. Fraktbolaget ställer ej av gods utan kvittens av kund eller för kundens räkning ansvarig mottagare. Detta innebär att du ansvarar för att det finns någon som kan ta emot och kvittera godset när leveransen utförs. Om du själv inte är hemma vid mottagning går det bra lämna din legitimation till annan person som kvitterar leveransen. Ej mottagen order/bomkörning Om du ej är anträffbar vid avlastning av din beställning debiteras du för de kostnader som uppstår för så kallad bomkörning. För paket som levereras till utlämningsställe och som ej löses ut debiteras du en returkostnad enligt tabellen under ångerrätt. Terminalhyra Om du inte kan ta emot din hemleverans inom 5 dagar från avisering blir du debiterad en extra hanteringskostnad om 199 kr per dag och försändelse. Ändring av leveransadress När varan har lämnat lagret går det inte att ändra leveransadressen. Därför är det extra viktigt att du innan order genomförs och godkänns kontrollerar att leveransadressen är helt korrekt. Leverans till öar Vid önskemål om leverans till skärgårdsö eller öar som saknar broförbindelse levererar vi enligt den kostnad som finns på orderbekräftelsen till en fast adress på fastlandet. Kund får se till att leveransen blir mottagen på denna adress och sedan själv ombesörja vidare transport till ö. Vid önskemål om leverans direkt till ö, vänligen kontakta vår kundservice för prisuppgift. Till Gotland sker ordinarie biltransport enligt de fraktvillkor som gäller för produkten.

Garantivillkor

Reklamation Om köparen påvisar att kvaliteten på levererat gods är felaktig i något hänseende ber vi kunden att kontakta vår kundservice så vi kan se till att felet åtgärdas. Vid de fall där en vara byts ut åligger det köparen att returnera det felaktiga godset till säljaren. En retur som uppstår på grund av en reklamation bekostas av Rörfokus, men Rörfokus har rätt att undersöka det påvisade felet innan återbetalning. Boka inte hantverkare förrän du har kontrollerat att rätt artiklar har levererats och att inga skador har uppstått under leveransen. Fraktskador Vid eventuella synliga eller dolda skador behöver vi, om möjlighet finns, fotodokumentation på skadan. Fota både emballaget och skadan på möbeln och mejla dessa bilder tillsammans med ordernummer till kundservice. Reklamation på grund av transportskada behöver komma fram inom 5 dagar efter avlämnandet av varan. Vid synliga godsskador måste anmälan om detta finnas på fraktsedeln för att vi ska kunna ersätta skadan, signera därför aldrig en leverans utan notering och noggrant undersökande av varan. Du har också möjlighet att vägra ta emot leveransen och kontakta vår kundtjänst för leverans av ny vara. Skulle någon av de levererade varorna vara felaktiga ber vi dig kontakta oss så snart som möjligt, så att vi kan åtgärda felet. Felplockade och felaktiga varor får inte monteras, då anses köparen ha godkänt sin leverans. Detta gäller dock inte om omständigheter gör att det först vid montering går att se att varan ifråga är felplockad. Vid dessa fall kommer vi att åtgärda felet.

Övriga villkor

För privatpersoner tillämpas konsumentköplagen samt distans- och hemförsäljningslagen. Enligt distans- och hemförsäljningslagen har kunden rätt att ångra sitt köp inom 14 dagar från mottagandet av varan utan att behöva uppge någon speciell anledning. Vid åberopande av ångerrätt står kunden för returfrakten. Enligt lag (2005:59) om distansavtal och avtal utanför affärslokaler finns ett antal bestämmelser som begränsar rätten att utnyttja ångerrätten. Ångerrätten gäller ej vid avtal 11 § punkt 4 som avser: "för en vara som snabbt kan försämras eller bli för gammal". Enligt 5 § gäller inte heller ångerrätt om avtalet avser: "en vara som skall tillverkas eller väsentligt ändras efter konsumentens särskilda önskemål eller som annars skall få en tydlig personlig prägel". Exempelvis varor som tillverkas efter beställning och kundanpassas efter kundens önskemål. Om du vill ångra ett köp ska detta meddelas Rörfokus inom 14 dagar. Anmälan om önskad retur görs via CDON under "kontakta oss" genom att skapa ett ärende. Märk tydligt med ordernummer samt vilka artiklar du vill returnera. Om du vill avbryta ett köp du inte ännu fått leverans av kan du debiteras för de kostnader som uppstått för Rörfokus kopplade till din order, max samma belopp som returfrakten. Kunden har rätt att undersöka varan innan eventuell retur. Undersökningen ska göras med försiktighet och inte vara mer omfattande än nödvändigt. Om produkten använts eller monterats gäller inte längre returrätten. Har varan hanterats i större omfattning än vad som är nödvändigt för att fastställa dess funktion eller egenskaper kommer Rörfokus debitera dig som kund för värdeminskningen på produkten. Detta gäller även emballaget. Varan returneras komplett i originalförpackning för att returen ska godkännas. När returnerad vara är åter på Rörfokus lager återbetalas varans köpebelopp. Det tillkommer kostnad för returfrakt. Om varan skickats tillbaka skadad eller om den på annat sätt har använts så att ångerrätten ej kan appliceras kommer den returnerade varan ej att återbetalas och köparen står för returkostnad och eventuellt återsändning om varan önskas åter. Rörfokus återbetalar via den betalningsmetod som valdes vid betalning inom 10 arbetsdagar från det att varan är åter på lager. Vid retur från kund till Rörfokus står kunden för de eventuella skador som kan uppstå under transporten. Vissa undantag kan förekomma, exempelvis vid retur av duschkabiner och övriga skrymmande paket. Mejla oss så tar vi fram returkostnad. Paket innefattar kollin under 20 kg som skickas via ombud. Vid paket/styckegods längre än 150 cm tillkommer avgift för långt paket, 150 kr. Vid kollin där längd + omkrets är mer än 3 meter tillämpas returkostnad för pall. Kostnad för retur Retursätt Kostnad Exempel på produkt Mindre ombudspaket 125 kr Handduschhållare, toalettsits, blandare Större ombudspaket 250 kr Takduschset, mindre handdukstork, spegel upp till 80x80 cm Styckegods 500 kr Tvättställ, spegelskåp, större handdukstork Halvpall 1000 Kommod med handfat upp till 80 cm bredd Pall 1 500 kr Duschdörrar, toalettstol, badkar Om du ej är anträffbar vid avlastning av din beställning debiteras du för de kostnader som uppstår för Rörfokus. Detta gäller även paket som levereras till utlämningsställe och som ej har hämtats ut. Du som kund debiteras för returkostnad av respektive produktgrupp för outlöst paket som gått i retur. Observera att expeditionsavgiften på 69 kr, som tas ut vid vid samtliga ordrar som ej avhämtas i Rörfokus butik, ej återbetalas vid retur eller om ångerrätten tillämpas av annan anledning.

Liknande produkter

För tillfället är vår chat stängd. Skicka gärna ett mail istället, så återkommer vi så fort som möjligt. Vi försöker besvara samtliga frågor inom 24 timmar. Kontakta oss .