
Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
281 kr
281 kr
Ons, 9 jul - tis, 15 jul
Säker betalning
14-dagars öppet köp
Säljs och levereras av
AdlibrisProduktbeskrivning
Det finns inget seriöst företag eller organisation på jorden som vill göra sina kunder illa. Att kundupplevelser alltför ofta blir då liga beror inte på då liga intentioner, utan snarare på en rad felbeslut. Beslut som inte utgått ifrån kunden, utan där andra prioriteringar har fått företräde. Att hö ja kundupplevelsen leder till lönsamhet och effektivitet, och samtidigt skapar vi en bättre värld för alla , för vem är förtjänt av en dålig kundupplevelse?
Bättre kundupplevelse handlar om det du levererar till dina kunder idag, i dina befintliga tjänster, men ä ven imorgon, i helt nya erbjudanden. Vem vinner i en hårdare konkurrens när fler slåss om samma kunder med samma erbjudande? Hur ska framtiden se ut? Vilken a r nästa innovation i din bransch som ändrar spelreglerna? Mycket ä r osäkert. Det enda som är säkert ä r att den med mest kunskaper om sina kunder som omsätts i kundvärden blir en vinnare.
Daniel Ewerman är industridesignern som började designa kundupplevelser. Han är VD och grundare för Transformator Design.
Daniel Ewermans bok visar varför en verksamhet inte behöver mer än en strategi att alltid leverera en maximal kundupplevelse för att skapa en egen, unik och framgångsrik väg genom den djungel vi kallar marknaden.
Björn Edlund, VD Tom Tits Experiment
Att tjänsteprodukterna utformas för att leverera och kommunicera varumärkets löfte är lika viktigt som produktdesignen. Den här boken ger värdefulla råd hur du går från ett inifrån-ut- till ett utifrån-in-perspektiv.
Håkan Samuelsson, CEO Volvo Car Group
Äntligen kommer det en bok som lägger all tonvikt vid att nyckeln till framgång för flertalet organisationer är att jobba kundorienterat oavsett om kunden är en patient, en resenär i kollektivtrafiken eller en detaljhandelskund.
Magdalena Gerger, VD Systembolaget
Kundupplevelsen är det enda som över tid avgör din framgång. Rikard Josefson, VD Länsförsäkringar Bank Nöjda kunder köper mer och oftare, och berättar gärna om sina upplevelser för alla de möter som då också vill bli dina kunder. Daniel Ewerman är en av dem i Sverige som har arbetat allra mest för att utveckla modeller för att förstå vad som ger nöjda kunder, och hur man sedan styr sin organisation ditåt. I den här boken finns de första stegen mot att låta dina kunder ha en levande röst i alla sammanhang i din affär.
Kent Jonsson, VD Upplands Motor
Många organisationer säger att de är kundorienterade, men få är det i praktiken. Boken ger en ögonöppnare till hur smarta organisationer gör. De flesta organisationerna är medvetna om att det är en lång resa till en bättre kundupplevelse, ett första steg är att läsa den här boken.
Johan Parmler, VD Svenskt Kvalitetsindex
Daniel Ewerman har skrivit en utmanande och kanske rent av epokgörande bok som ger varje organisation större förutsättningar att lyckas med positiva kundupplevelser. Läs den, utveckla er verksamhet och befria vårt samhälle från dåliga kundupplevelser. Om vi gör det åstadkommer vi ett mänskligare samhälle, hävdar Ewerman. Har han rätt? Jag är övertygad om det!
Dan Eliasson, Rikspolischef
Whether you know it or not, you are in the customer experience business. Service design pioneer Daniel Ewerman can help organizations of every type and size turn customer experience into a successful business practice.
Kerry Bodine, medförfattare till Outside In: The Power of Putting Customers at the Center of Your Business
Artikel.nr.
1e617045-8016-40a8-9bd3-eced6dc361f4
Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
281 kr
281 kr
Ons, 9 jul - tis, 15 jul
Säker betalning
14-dagars öppet köp
Säljs och levereras av
AdlibrisLiknande toppsäljare

POP MART Labubu The Monsters Exciting Macaron Vinyl Face Blind Box
499 kr

POP MART Labubu The Monsters Big Into Energy Series Figures Vinyl Plush Pendant Blind Box
499 kr

Sony PlayStation DualSense - White (PS5)
699 kr

Apple AirPods 4 med aktiv brusreducering
2 060 kr

3-pack rakblad kompatibel med Philips Oneblade Replacement
159 kr

INF TYPE-C Dubbel SD/TF-kortläsare för snabb dataöverföring 0
79 kr

iPhone Snabbladdare USB-C PD 3.0. 20W Strömadapter + Kabel
117 kr

Apple AirPods Pro (andra generationen) 2023 med MagSafe-fodral (USB-C)
2 698 kr

X500 Trådlösa Bluetooth Hörlurar - 30 timmar C4U® ANC ENC BT 5.3
269 kr
Tidigare lägsta pris:
399 kr

INF Tillbehör för Roborock S5/S6 modeller 7 delar
149 kr
Tidigare lägsta pris:
199 kr
Rekommendationer för dig

Trottinette Elektrisk för vuxna AOVOPRO Däck 8,5'' hopfällbar
2 155 kr

Trådlös CarPlay adapter 2025 - En smart och modern lösning för din bil
219 kr
Tidigare lägsta pris:
295 kr

UNIQ XL Hollywood Spegel med 15 LED-lampor och touch-funktion - sminkspegel med belysning - hollywoodspegel
749 kr
Tidigare lägsta pris:
795 kr

Extralink | Alcohol marker set | 80 colors, dual tips
140 kr
Tidigare lägsta pris:
259 kr

Playstation 5 DualSense Controller Midnight Black
794 kr

12-pack Oral-B Kompatibla Tandborsthuvuden
89 kr

Fjärrkontroll Philips Smart TV med Netflix – Universell
89 kr
Tidigare lägsta pris:
99 kr

2-Pack - Xiaomi Däck med Verktyg - Punkteringsfritt / Elscooter
249 kr
Tidigare lägsta pris:
269 kr

Xiaomi Elscooter laddare – Original Scooter1S/Lite/Pro/3
229 kr
Tidigare lägsta pris:
299 kr

Barn bakning kök köksset barnkök riktiga köksredskap för barn 13 delar set
149 kr