Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte

(Inbunden)

Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
Tipsa en vän
249 kr
Spara i ny önskelista
Du måste välja en storlek innan du kan lägga varan i varukorgen.

Beräknad leveranstid:  1-4 arbetsdagar

Säljs av Adlibris 4,1 / 5 med 22598 betyg.

Totalbetyg 4,1 / 5
Leveranstid 3,9 / 5
Emballeringskvalitet 4,3 / 5
Mer från Adlibris Adlibris är en samarbetspartner på CDON Marketplace. Betyg lämnas av kunder som har handlat hos Adlibris, och bedöms på leveranshastighet samt hur väl varan var paketerad.
Bli medlem i CDON+ och köp denna produkt fraktfritt
Varför lyckas vissa organisationer och andra inte? Svaret stavas kundupplevelse.

Det finns inget seriöst företag eller organisation på jorden som vill göra sina kunder illa. Att kundupplevelser alltför ofta blir då liga beror inte på då liga intentioner, utan snarare på en rad felbeslut. Beslut som inte utgått ifrån kunden, utan där andra prioriteringar har fått företräde. Att hö ja kundupplevelsen leder till lönsamhet och effektivitet, och samtidigt skapar vi en bättre värld för alla , för vem är förtjänt av en dålig kundupplevelse?

Bättre kundupplevelse handlar om det du levererar till dina kunder idag, i dina befintliga tjänster, men ä ven imorgon, i helt nya erbjudanden. Vem vinner i en hårdare konkurrens när fler slåss om samma kunder med samma erbjudande? Hur ska framtiden se ut? Vilken a r nästa innovation i din bransch som ändrar spelreglerna? Mycket ä r osäkert. Det enda som är säkert ä r att den med mest kunskaper om sina kunder som omsätts i kundvärden blir en vinnare.

Daniel Ewerman är industridesignern som började designa kundupplevelser. Han är VD och grundare för Transformator Design.

Daniel Ewermans bok visar varför en verksamhet inte behöver mer än en strategi att alltid leverera en maximal kundupplevelse för att skapa en egen, unik och framgångsrik väg genom den djungel vi kallar marknaden.
Björn Edlund, VD Tom Tits Experiment

Att tjänsteprodukterna utformas för att leverera och kommunicera varumärkets löfte är lika viktigt som produktdesignen. Den här boken ger värdefulla råd hur du går från ett inifrån-ut- till ett utifrån-in-perspektiv.
Håkan Samuelsson, CEO Volvo Car Group

Äntligen kommer det en bok som lägger all tonvikt vid att nyckeln till framgång för flertalet organisationer är att jobba kundorienterat oavsett om kunden är en patient, en resenär i kollektivtrafiken eller en detaljhandelskund.
Magdalena Gerger, VD Systembolaget

Kundupplevelsen är det enda som över tid avgör din framgång. Rikard Josefson, VD Länsförsäkringar Bank Nöjda kunder köper mer och oftare, och berättar gärna om sina upplevelser för alla de möter som då också vill bli dina kunder. Daniel Ewerman är en av dem i Sverige som har arbetat allra mest för att utveckla modeller för att förstå vad som ger nöjda kunder, och hur man sedan styr sin organisation ditåt. I den här boken finns de första stegen mot att låta dina kunder ha en levande röst i alla sammanhang i din affär.
Kent Jonsson, VD Upplands Motor

Många organisationer säger att de är kundorienterade, men få är det i praktiken. Boken ger en ögonöppnare till hur smarta organisationer gör. De flesta organisationerna är medvetna om att det är en lång resa till en bättre kundupplevelse, ett första steg är att läsa den här boken.
Johan Parmler, VD Svenskt Kvalitetsindex

Daniel Ewerman har skrivit en utmanande och kanske rent av epokgörande bok som ger varje organisation större förutsättningar att lyckas med positiva kundupplevelser. Läs den, utveckla er verksamhet och befria vårt samhälle från dåliga kundupplevelser. Om vi gör det åstadkommer vi ett mänskligare samhälle, hävdar Ewerman. Har han rätt? Jag är övertygad om det!
Dan Eliasson, Rikspolischef

Whether you know it or not, you are in the customer experience business. Service design pioneer Daniel Ewerman can help organizations of every type and size turn customer experience into a successful business practice.
Kerry Bodine, medförfattare till Outside In: The Power of Putting Customers at the Center of Your Business
Nedan information kommer från CNET, CDON.COM kan inte garantera att denna information är korrekt.
Förlag: Volante Kategori: Affärer & Marknadsföring
Beräknad leveranstid: 1-4 arbetsdagar Bandtyp: Inbunden
ISBN: 9789187419843 Antal sidor: 168
Språk: Svenska
Titel: Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte Författare: Daniel Ewerman
Releasedatum: 2015-05-20 Upplaga:
Serie:
Nedan information kommer från CNET, CDON.COM kan inte garantera att denna information är korrekt.
Antal recensioner: 0 Genomsnittsbetyg: 0
0%
0%
0%
0%
0%

Försäkringsvillkor

  • Reparation eller ersättningsprodukt med motsvarande prestanda.
  • Ersättning för skador som uppstått genom en plötslig och oförutsedd yttre händelse t ex tappskada, krosskada, fukt/vatten, blixtnedslag/åska/överspänning.
  • Ersättning för funktionsfel som inte ersätts av garanti eller reklamationsrätt.
  • För mobiltelefon är självrisken 195 kr vid skada. För övriga produkter gäller försäkringen utan självrisk.

Läs fullständiga försäkringsvillkor

För och efterköpsinformation

}

Tipsa en vän

Delbetala

Denna produkt kan delbetalas med följande alternativ:

  • 144 kr /mån - 3 mån, 0% ränta (95 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 103 kr /mån - 6 mån, 0% ränta (195 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 74 kr /mån - 12 mån, 0% ränta (295 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)
  • 49 kr /mån - 36 mån, 9.95% ränta (395 kr uppläggningsavgift, 29 kr aviavgift)

Kostnadsberäkningen inkluderar ej uppläggnings- och aviavgift.

Välj Delbetalning som alternativ i kassan.

Mer information »