Tillbaka till toppen

Nordens ledande marknadsplats

Leveranser nära dig

Hos oss kan alla göra en bra deal

Trygg ehandel sedan 1999

Summerdeals
Surfplatta  Samsung Galaxy Tab S8 X700 11.0 WiFi 128GB - Silver

1 / 1

Surfplatta Samsung Galaxy Tab S8 X700 11.0 WiFi 128GB - Silver

7 236 kr
7 525 kr
Upptäck förstklassig elegans i kombination med toppprestanda. Den minimalistiska baksidan domineras av en kvalitetsfotomodul och den smala profilen säkerställer långa timmars komfort för dina händer när du tittar eller spelar. Dessutom kommer du att bli förtrollad av den smidiga 120Hz-skärmen, blixtsnabba WiFi-uppkopplingen och enkla handhavandet med S Pen. S Pen medföljer och är magnetiskt fäst direkt på surfplattan för enkel laddning. S Pen fungerar till och med som en riktig penna, vilket innebär att du bekvämt kan göra anteckningar i Samsung Notes eller skissa dina idéer i detaljer. Professionell Clip Studio Paint-programvara förvandlar dina handgester till flygande penseldrag. Automatisk inramning drar dig till handlingens centrum, även när du är på språng. Surfplattans kamera fokuserar bara på dig och dina rörelser och zoomar in automatiskt när det behövs. Anpassa ditt skrivbord och öka produktiviteten genom att justera position, storlek och till och med antalet fönster för att passa dina behov. Automatisk synkronisering av alla dina enheter gör att du naturligt kan ansluta din Tab S8-surfplatta till din Galaxy-telefon, Galaxy Buds-hörlurar eller Galaxy Watch. Surfplattans skärm ger en rik färgpalett, tydlig skärpa och dynamiska detaljer i hög upplösning. Balanserade högtalare, kompakt storlek och enkel portabilitet låter dig titta på ditt favoritvideoinnehåll. Den hållbara och samtidigt maximalt tunna kroppen är gjord av kvalitetsmaterial, tack vare vilka du kommer att kunna ha den säkert vid din sida hela dagen Batterikapacitet: 8000 mAh Batteritid: 14 hKameraupplösning: 13 MPKameraupplösning: 12 MPCamera Type: RearCamera Type: Front Kapacitet: 128 GBFärg: SilverTillverkad i: Kina Skärmstorlek: 11 "Skärmtyp: TFFTFrontkameraupplösning: 12 MPHöjd (mm): 6.3Gränssnitt: USB-CIntern lagringstyp: FlashLength (mm): 165.0Minne kort: Micro SDMobilt internet: JaMulti-touch: Ja Antal processorkärna: 8 USB-kabel Paketinnehåll: Manuellt Paketinnehåll: PenStrömförsörjning: USB och batteriProcessor: Qualcomm Snapdragon 8 Gen1Processor 8 GB6 Frekvens: x2 GB0 Frekvens: 1600-kortserie: Galaxy TabSIM-kort Typ: eSIM pekskärm: Ja Vikt (g): 503.0 Bredd (mm) ): 165.0WiFi: WiFi 6Original färg av tillverkare: Silver.
0