Tillbaka till toppen

Nordens största marknadsplats

Leveranser nära dig

Hos oss kan alla göra en bra deal

Trygg ehandel sedan 1999

Switch Split Pad Pro Kontroll Röd

-38%
Switch Split Pad Pro Kontroll Röd
Switch Split Pad Pro Kontroll Röd
Switch Split Pad Pro Kontroll Röd
Switch Split Pad Pro Kontroll Röd
Switch Split Pad Pro Kontroll Röd
Switch Split Pad Pro Kontroll Röd
489 kr
Rekommenderat pris: 790 kr
  • Lagerstatus: Finns i lager
    Beräknad leveranstid Snabb leverans
    1-2 arbetsdagar
  • Säljs och skickas av MaxGaming

Bevaka produktens pris

Njut av en kontrollupplevelse i full storlek i handhållet läge med Hori Split Pad Pro! Med analoga pinnar i full storlek, en precision D-dyna och stora axelknappar designade för komfort och noggrannhet. Avancerade funktioner inkluderar programmerbara bakre triggers, turbo funktionellt och macro knappar mm. Perfekt för spel i hög takt och många andra genrer. Med Split Pad Pro förbättra du din spelupplevelse! Officiellt licensierat av Nintendo. (Inte en trådlös styrenhet - endast för handhållet läge. Inkluderar inte rörelsekontroller, HD Rumble, NFC eller IR-kamera. Tänk på: Om du har problem med omkopplaren att känna igen Split Pad Pro, se till att alla Joy-Cons är avstängda och inte ansluten via Bluetooth.)

OBS: Skärmen på bilden medföljer ej, enbart kontrollen.

- Kontrollerupplevelse i full storlek i handhållet läge
- Större grepp, knappar, triggers, analoga pinnar och D-Pad
- Programmerbara bakknappar, turbo, macro knappar och mer
- Officiellt licensierat av Nintendo

0.0

Baserat på  0 recensioner

Visa fler recensioner (-5)

Övriga villkor

Avbokningar Kunden har rätt att avbeställa en order innan den packats/skickats hos MaxGaming (MaxFPS AB). Efter att en order har gått ut för pack efter din order är lagd så är en avbokning inte möjlig utan då är det att skicka tillbaka ordern via Öppet köp som gäller. Leveranssätt Leverans sker för privatperson normalt genom PostNord beroende på vikt och storlek, från vårt lager (Liggetid på utlämningsställe: 7 dagar). För försändelser som inte blir utlösta debiteras en serviceavgift på 100kr för administrationskostnader, (denna kan differera gällande olika produkter samt så är detta en kostnad som är utöver frakten). Transportskada Kontrollera alltid er leverans vid uthämtning från Postnord. Om godset verkar skadat på grund av defekt kartong packa alltid upp och kontrollera själva varan. Vid transportskadad produkt (fysisk skada på varan) skall kunden omgående kontakta logistikpartnern Postnord 020-232221 och reklamera godset. Kontakta sedan MaxGaming via mail eller telefonnummer och uppge order-ID samt Postnords kollinummer så vi är medvetna om detta. Felanmälan Skulle det visa sig att du har problem med din vara så behöver vi i första hand en felanmälan som visar/förklarar vilka problem du har med din vara/produkt. Felanmälan skickar du in till oss via mail och CDONs hemsida; https://cdon.se/support Det är viktigt att skriva så utförligt som möjligt för att vi ska kunna göra en ordentlig bedömning. Observera att för garanti och reklamationer så är följande ej godkänt: returer som visar sig vara felfria, fel som uppkommit genom felaktig användning/hantering, returer som saknar tillräcklig felbeskrivning, om varan saknar eller har bristfälligt emballage, samt returer som av annan anledning inte godkänns av MaxGaming (MaxFPS AB). Om returen inte godkänns kommer den att returneras till avsändaren som debiteras en serviceavgift/felsökningsavgift på 200 kr samt fraktkostnader och eventuella övriga avgifter. Kunden ansvarar för produkten tills dess att den mottagits av MaxGaming (MaxFPS AB). I fall tvist uppstår mellan MaxGaming och privatkonsument följer MaxGaming alltid ARN:s rekommendationer. Returer För alla typer av returer (exempelvis garanti/öppet köp/reklamation/byte) så måste du som kund först kontakta vår kundtjänst via e-post (support@maxgaming.se) för att få returinstruktioner samt ditt returärende registrerat. För varor som skickas till MaxGaming (MaxFPS AB) utan att först blivit felanmält tas inget ansvar. Returinstruktioner erhålls efter att felanmälan har gjorts. Öppet köp Vi erbjuder 60 dagars öppet köp vilket gäller för privatkunder. Under öppet köp-tiden får du undersöka din produkt i den utsträckning som krävs för att kunna fastställa att den motsvarar produktbeskrivning och egenskaper. - Öppet köp gäller endast om varan hålls i oförändrat skick. - Öppet köp gäller inte för produkter som faller inom hygienartiklar som In-Ear hörlurar eller andra hygienartiklar. - Öppet köp gäller inte för produkter som tillverkas på beställning eller modifieras enligt kundens önskemål (stationära datorer eller specialordrar). Du får heller inte bryta förseglingen till en programvara som tillhör en hårdvara (exempel: drivrutiner eller medföljande spel/varukoder. I dessa fall gäller inte öppet köp. Vid retur av varan måste den vara komplett med samtliga tillbehör. Originalförpackningen måste vara oskadad. Kunden står för kostnaden för returfrakten, och ersätts inte för frakt eller andra avgifter i samband med beställning. Återbetalning av varans värde sker normalt inom 1-2 veckor från att MaxGaming (MaxFPS AB) mottagit varan. MaxGaming (MaxFPS AB) har rätt att göra ett avdrag till följd av varans värdeminskning, MaxGaming avstår från att göra ett sådant avdrag om produkten returneras i väsentligen oförändrat skick. Behöver vi återställa en produkt efter retur erläggs en serviceavgift om 250kr för att försäkra dig om att dina uppgifter via konsoler/produkter som dessa uppgifter kan sparas tas bort och inga uppgifter finns kvar på dessa produkter enligt GDPR. Ångerrätt Som konsument har du enligt lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler 10§ rätt till 14 dagars ångerrätt från det att du har tagit emot varan eller en väsentlig del av den. Det innebär att du måste meddela oss om att du ångrat ditt köp inom 14 kalenderdagar från att du mottagit varan. För att meddela oss att du vill ångra ditt köp kontaktar du vår support via email och CDONs hemsida; https://cdon.se/. Ångerrätten innebär att du får lov att öppna förpackningen och undersöka varan i den utsträckning som krävs för att du ska kunna avgöra om den motsvarar dina förväntningar eller inte. Produkten får ej användas under denna tid. Om du väljer att utnyttja din ångerrätt står du själv för returfrakten. Vi vill göra dig uppmärksam på att returfrakten för större produkter kan vara kostsam. Ta kontakt med ditt lokala postombud eller Postnords kundtjänst för prisuppgifter för din produkt. Vid utnyttjande av ångerrätten har MaxGaming (MaxFPS AB) rätt att göra ett avdrag till följd av varans värdeminskning. MaxGaming (MaxFPS AB) avstår från att göra ett sådant avdrag om produkten returneras i väsentligen oförändrat skick. När vi har mottagit varan betalar vi tillbaka kostnaden för din produkt. Ångerrätten gäller dock inte mjukvaror, spel, skivor och hygienartiklar då förseglingen/plomberingen brutits. Med försegling avses även teknisk plombering (t ex serienummer). Du har dock rätt att bryta förpackningen för att kontrollera varan utan att det påverkar ångerrätten. Ångerrätten omfattar inte produkter som tillverkas vid beställning som till exempel stationära datorer. I vissa produkter ingår förbrukningsvaror som levereras i plomberad förpackning. För att ångerrätten ska gälla får dessa plomberingar ej vara brutna som (varukoder/spel eller dylikt) Reklamation I enlighet med svensk lagstiftning har privatkonsument rätt att reklamera varor som var felaktiga vid överlämnandet av varan inom 3 år från inköpsdatum. Meddelande om reklamation skall lämnas till MaxGaming inom 2 månader från det att felet upptäckts. Fel som uppstår inom 6 månader från inköpsdatum anses vara ursprungliga bortsett från fysiska skador som faller under handhavande fel eller olycksfall. Sker reklamation inte inom 3 år från inköpsdatum förlorar privatkonsumenten rätten att reklamera varan. Om du fått en vara som är felaktig eller felexpedierad står MaxGaming (MaxFPS AB) för returfrakten. Vid reklamationer tillämpas konsumentköplagen. Vid eventuell tvist har MaxGaming (MaxFPS AB) som policy att följa Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer. Garanti Respektive tillverkares garantivillkor gäller, vi har ett år hos oss men om tillverkaren har längre så kan garantin även gälla hos dem över denna period. I dessa fall ber vi kunden att kontakta tillverkaren i första hand. Alla garantier som specificeras är giltiga i Sverige och i de fall där produkten behöver skickas till tillverkare utanför Sverige så hjälper vi på MaxGaming att skicka dessa produkter dit om detta faller under garantin. Garanti lämnas heller ej på produkter som hanterats felaktigt eller på annat sätt ej används på anvisat sätt, det menas med för att din vara ska hamna under garanti eller reklamation så ska varan/produkten falla under ursprungsfel/produktionsfel och faller inte under handhavande fel, olycksfall eller slitage. Föreligger det fel på varan som är under urpsrungfel/tillverkningsfel som MaxGaming (MaxFPS AB) ansvarar för, åtar sig att avhjälpa felet genom reparation, omleverans eller i vissa fall att skicka ut reservdelar för egen reparation. Vi kan även erbjuda produktens värde som tillgodobelopp om vi inte kan erbjuda en utbytesenhet så kommer du att kunna köpa en annan vara hos MaxGaming. Endast pengar som återbetalning kan utbetalas inom loppet av 60 dagar från du har mottagit varan om varan faller under garantin. Ytterligare rättigheter för kund kan åberopas av respektive tillverkares egna till slutkund riktade garantiåtaganden. MaxGamings ansvar till följd av fel i vara är begränsat till vad som anges i dessa allmänna försäljningsvillkor samt vad som anges i konsumentköplagen (SFS 1990:932).

Se även

Vi har just nu stängt chatten men maila oss gärna istället Vi försöker besvara alla mail inom 24 h och du kontaktar oss via mail här.